Mackor, godis och plugg

 
 
 
Hej alla glada!
 
Idag har jag bara pluggat och pluggat. Med mackor och godis som tilltugg tog jag mig till campus på förmiddagen och här sitter jag fortfarande. Men nu ska jag snart bege mig hemåt :) Jag har haft svårt att känna "åh, vad kul det är att plugga"-känslan nu efter praktiken, men jag har i alla fall gjort en sammanfattning som jag ska plugga på när jag kommer hem. Ämnet är väldigt intressant, det handlar om etik och en massa gubbar och teorier hit och dit. Vad som ska avgöra vilken handling som är rätt och orätt osv osv...
 
Hoppas ni får en trevlig kväll!
 
 
bloglovin 

Kommentarer
Postat av: Camilia ...

=)

2012-10-29 @ 17:46:27
URL: http://camilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte så kul med plugg, men uppmuntrande med att äta godis till ;).

Svar: Hahaha, precis! Godiset höjer motivationen en aning ;D
Adine

2012-10-31 @ 23:39:20
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se
Postat av: Filippa

Vad mysigt det låter! :D
sv: Ja riktigt gott var det! :D Tack så mycket, dock blev det inte riktigt som jag tänkt, men det fick duga ^^ Ja det är flytande eyeliner, väldigt bra men köpte den dock när jag var i spanien :/
Kram ^^

Svar: Haha :) Sv: Hemmalagat är ju alltid bäst! Aha okey... Men det borde ju finnas bra flytande eyeliner i Sverige också ;) Jag köper min på Yves Rocher och den är jäääättebra! Rekommenderas :) Kram!
Adine

2012-11-01 @ 10:24:54
URL: http://chippaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0