Yesh!

TJAH!

Äntligen har jag lyckats fixa till headern
någorlunda bra i alla fall. Tog sin lilla tid, men så är det när man inte kan så mycket om alla koder och namn och sådant blaha blaha.

Usch, nu sitter jag här i sista-minuten och försöker göra media-läxan som är tills imorgon. Minns inte om det skulle vara skriftligt eller inte så jag vet inte riktigt hur jag ska göra men smartast är nog skriftligt och om det nu är muntligt så kan jag ju bara läsa av ^^ Men åh, det är ändå jobbigt. Plus att jag hatar att det är söndag, igen.




Frukt

Hur kan man INTE gilla frukt?! Bra fråga, eller hur?

Tom är weird som inte gillar VINDRUVOR, ANANAS och dem där små oranga som jag inte vet vad dem heter just nu (-.-') men okej, de smakar lite annorlunda men VINDRUVOR! Han äter inte heller paprika, tomat (men ketchup går bra), rädisor, olika sorters lök och mkt mer! Hans svar blir: "Okända föremål håller jag mig undan" Alltså är han en person som håller sig till det han känner till och är rädd för att prova nya saker. Men gäller det bara frukt och mat osv, eller gäller det allt?

Hans familj är en riktigt Svensson-Svensson-familj som åker utomlands en gång om året till SAMMA reseort och SAMMA hotell. Jag har ALDRIG varit på samma plats två gånger förutom möjligtvis inom Sverige då. Typ Kanarieöarna är svenskarnas mest besökta reseort. VARFÖR?

Är det så att majoriteten av oss svenskar är sådana mesar att vi inte vill se oss om i världen (eller europa) utan bara håller oss till det vi känner till, det som får oss att känna trygghet?

FYFAN vad tråkigt säger jag! När jag bli äldre vill jag åka till Tyskland, Italien, England (igen), någon okänd ö mitt ute i Medelhavet eller kanske till något Afrikanskt land eller kanske Usa?

I och för sig har jag varit lite överallt men ändå ^^ Jag har varit i: Marocko (Afrika), Cypern, Kos (en grekisk ö), Malta, Teneriffa (hur f-n det stavas), Egypten, Estland, Danmark och England. Men jag har också varit i USA, om det nu räknas eftersom jag inte riktigt, riktigt var född då... HEHE! Men mamma var iaf höggravid med mig då ^^

Åhh, vad jag pladdrar på. Förlåt, det var ju inte meningen..!


Bäst att nöja sig!


Ha det bra, kramhej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har varit i estland oxå!

2009-02-09 @ 12:48:42
Postat av: Adine

Ajuste! Får jag minsann lägga till!

2009-02-09 @ 20:05:23
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0