Sol, sol och sol.








Solen lyser och det har varit en väldigt vacker dag. Trots det lyckades jag inte att hitta ytterdörren utan har varit inne hela dagen.


Igår var jag i Kalmar igen, denna gång tillsammans med mamma, pappa och syrran. Jag köpte bara 2 julklappar då det jag hade tänkt köpa till mina syskon var för dyrt enligt mamma. Så eftersom jag inte köpte det kan jag säga att det var digitala fotoramar som jag ville köpa. De kostade 499 kr styck på MediaMarkt och jag gissade på att de skulle kosta max 300 kr. Nu har jag alltså idétorska när det gäller julklappar igen. Åh, jag ville så gärna köpa fotoramarna..

Jag har i alla fall köpt julklappen till Emma! Det var inte direkt planerat att vi skulle köpa några först men så blev det av ändå och det är kul! Fick ett julkort av henne med och kände mig lite dålig för att jag själv inte hade skickat något, eller några alls till någon annan heller för den delen! Haha, jag orkade inte.. Annars brukar jag hjälpa mamma att skriva varje år men som sagt, inte i år.

Imorgon är det julafton i min värld, då jag ska få ta ut min tandställning! Ser verkligen fram emot det, det ska bli så skönt! Får se om jag laddar upp någon bild. Hehe, det känns lite konstigt att vilja visa upp sina tänder!
Men jaja, vi får se.

Hoppas alla har haft en bra start på lovet!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tsunamin var omöjlig att förutse för att den orsakades av en jordbävning mitt ute i havet. En översvämning ser man när vattennivåerna börjar stiga. Det lär ju inte bli en fet flodvåg över hela världen. Så ser vi att nivåerna stiger ovanligt snabbt, då kan vi agera.



Att vi kommer att kollidera förr eller senare är inget nytt. De stenar som har varit i närheten har hamnar ur sin egen kurs, men det finns de som faktiskt är i samma bana som oss, som kommer att krocka. Så är det. Slut på mänskligheten.

2009-12-20 @ 17:50:53
URL: http://eksfoto.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj, förlåt, jag menar såklart: Slut på människor och allt annat levande, utom kackerlackor och bakterier.



Jag är så negativ för att jag avskyr människorna, det finns inget vidrigare släkte än oss. Därför hoppas jag att alla människor dör snart. Det vore väl bäst för alla... om man nu ska tro på teorierna om miljöförändringarna.

2009-12-20 @ 19:01:45
URL: http://eksfoto.blogg.se/
Postat av: Inez

Häftiga bilder :D

Gillar den andra mest tror jag, vilken är din favorit?



sv: Tack så mycket ^^

2009-12-21 @ 11:24:16
URL: http://zeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0