Snön har fallit!




Jag vaknade och kunde inte undvika att lägga märke till snön som fallit och lagt sig som ett täcke över lilla Oskarshamn. Jag tänkte "Det försvinner nog tills imorgon" så jag bestämde mig för att ta med mig min kamera idag och fota så mycket som möjligt. Ja, sagt och gjort. Nu är jag hemma igen efter en 2 h och 30 minuters promenad med ca 147 bilder att roa mig och er med!

Enjoy!

























































Det får nog räcka så! Hoppas det inte var alldeles för tråkigt att titta på!

Jag tycker i alla fall att jag har varit duktig! :D

Pusshej!



Kommentarer
Postat av: eve

riktigt fina bilder! STOLT!!! :D (wow fick inte chans att sitta vid en dator före nu! :D )

2008-11-24 @ 15:24:13
URL: http://rockafeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0