Jobbig helg, jobbig början på veckan..

Ja, jag mår rätt piss om någon lagt märke till det. Det är mycket press i skolan (med andra ord: jag stressar upp mig) innan de nationella proven i matte och så har vi geografiprov nästa tisdag med som jag inte har någon ork till alls att titta på. I fredags fick Tom medicin mot hjärtklappning som han tar 3 gånger om dagen och idag var han på sjukhuset i Västervik och gjorde tester, fick veta att hans värden i sköldkörtlarna, dvs. halsen, de styr typ kroppens ämnesomsättning, de  var alldeles för höga värden, att 12 var normalt och han hade 44( ja, 44). Så nu fick han medicin för det med som han ska äta i 2 år. Har varit hemsk OROLIG och mått jävligt dåligt så förlåt nu alla om jag varit mer osocial än vanligt och smått frånvarande..

Idag vaknade jag och fick se att min högeröga cp-at sig och blivit illrött under natten så jag fick gå osminkad och blind (utan linser) till skolan idag. Anledningen till att det blev så kan vara att jag har en oönskad förkylning på gång, eller för att utekatten sov i mitt rum inatt (allergireaktion) eller pga min oro och all stress. Eller pga allt.

Ja, som sagt det är nationella proven i matte A imorgon och jag tänker inte plugga för det gör det nog knappast bättre och jag ligger redan på mvg-nivån i maA och nationella proven sägs inte kunna sänka en så jag sitter nog säkert på min mvg-sits.

Var på utvecklingssamtal med idag och a, inte mycket att säga. Ligger på Vg, mest Mvg i allt så a, allt är bra med det men har ingen lust alls att plugga nu så får se om geografin får lida eller om jag kommer att orka ..


Aja, deppinlägg men så är det ibland.

Hoppas allt är bra.

Kramhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0