Slut på veckan!

Veckan är slut och den har varit bääst, helt underbart att sluta 12.25 på fredagarna! Hehe, i alla fall tills man löst problemet med Mentorstiden.. Men annars är det bara 4 lektioner dagligen ändå!

Förändringar är oftast bra, även om man kanske inte känner så just när dem väl dyker upp. Man får helt enkelt göra det bästa av situationen. För mig är det bara bra med de här förändringarna både i skolan och hemma! Allt känns toppen när man väl lärt sig att strunta i vissa problem och vissa människor och bara gå sin egen väg, stå för det man tycker och vara den man är! Love me or hate me that is the question. ;)

Något mindre bra är då att vi fortfarande inte har fått våra skåp. Inte för att man ska klaga så mycket egentligen, det går ju att ha väskan! Man har helt enkelt tagit för givet att ha ett skåp till hands hela tiden, och nu får vi känna på annat! Det är som svenskaläraren Stig berättade, att på hans tid så bar dem runt på väskorna och om rektorn såg någon väska stå på en olämplig plats så tog han/hon väskan och slängde iväg den ^^ Tur att vi inte har det så! Höhö

Jag har även lyckats med en sak denna vecka som jag verkligen inte trodde att jag skulle klara av! *stolt* Även det är en av de bättre förändringarna i min vardag.

Men nu ska jag ta och räkna lite matte (om det nu blir av ^^) och kanske leka lite i photoshop med!


Byee, come back! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0