Your day will come





Hej!
Idag har det varit en jobbig dag - igen. De senaste tisdagarna har varit ovanligt jobbiga, stressiga och fyllda med någon slags obeskrivlig huvudvärk. Religionsprovet i morse gick bra däremot, jag förstod allt och svarade fullt ut på alla frågor! Efter att vi skrivit ett tag sa Michael: "Det här är nog det största prov jag någonsin skrivit!". Ja, det var en del sidor.. Jag räknade som vanligt ihop hur många poäng man kunde få och jag fick det till 99, men en annan fick det till 105 så det är lite osäkert på vad hur mitt resultat blir men jag hoppas på det bästa! Men egentligen ska man inte det, för man blir så lätt besviken.

Hur har er tisdag varit?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0