Bilder på G!



Hej!


Idag gick jag ut och tog lite bilder vid 18-tiden trots att det var så kallt. Mina händer blev illröda och stela efter bara 5-10 minuter så då fick jag gå in igen. Då bestämde jag mig att ta en liten cykelrunda också dels för att förflytta mig fortare och a, det kändes bara enklast så.

Men nu är klockan rätt mycket och jag är trött (pluggade på median  non-stop i ca 5 h.. *SNARK!* Prov på torsdag.. förstår inte hur jag orkar så länge) så jag får fixa iordning bilderna tills imorgon istället!

Pusshej så länge!



Kommentarer
Postat av: ELLEN

Svar: Jo, jag blir sjuk väldigt ofta. Mitt immunförsvar är inte det bästa, om vi säger så :)

Men du mår fint och så nu?



Tack :*

2009-03-25 @ 18:34:41
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Svar: Hahaha, jag vet, jag vet :D



Skönt! Du har tur du, som slipper det :D det är så himla tråkigt att vara förkyld. Näsan bara rinner och kroppen är trött trots att man sovit i över tolv timmar.

2009-03-25 @ 20:45:17
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0