Full fart fram till jul!



Hetnosen nr.1! <3

Hej!

Det har varit ganska mycket nu på Fotografisk bild.. Det jag stör mig på är att vi inte får datum som vi ska passa med våra uppgifter. Det hade vi med den första uppgiften men bara hälften lyckades blev klara (fattar inte huuur...) så nu jobbar alla i sin egen takt istället. Hur ska det gå när vi snart ska avsluta kursen och när vi inte heller fått reda på hur vi ligger till eller nååågot alls? Äh, det är väl som jag så ofta nu för tiden brukar säga:
Det löser sig!

Sedan sista veckan har vi matteprov och naturkunskapsprov.. Sist vi skrev något, eller jobbade över huvud taget med naturkunskapen, var för 2 veckor sedan. Det ni! Ja, och i median ska vi göra 5 affischer var (i alla fall det grafiska gänget inkl. mig) och den andra halvan ska göra en film av något slag.

Det är också tänkt att jag ska
jobba med mitt projektarbete. För efter att jag lyckats få en handledare (JEPP, det är klart nu!) så ville hon träffas en gång i månaden och ja, då måste det ju bli innan lovet..

SKÖNT att man går media, för det kunde verkligen varit mycket värre med litteraturkunskap, geografi b, historia b-c(?) och säkert något mer..

Yes, det får räcka så.. Tråkig update, jag vet men så är det!

Bye!




Kommentarer
Postat av: Anonym

ja precis så ! det kommer väl :)



tack förresten :)

2009-12-03 @ 21:29:04
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0