Sista arbetsdagen för denna sommar








Hej!

Nu är sista dagen på resturang Fingerkroken över för mig. Det känns rätt skönt faktiskt, men det kommer nog bli konstigt på måndag när jag inte behöver åka dit mer.

Efter jobbet, direkt efter, såg jag Tom, hans mamma och bror utanför vår personalingång. Jag ringde på hans telefon, men han verkade inte reagera på vibrationerna eller signalen och efter en stund svarade Markus (hans kompis). "Fan", tänkte jag och rusade ner efter dem.  De märkte mig inte när jag ens var en halv meter bakom dem, så jag nöp Tom i rumpan.  Man måste ju göra sig sedd på något sätt ju ;D De var på väg mot glassbaren och jag följde med och blev bjuden på glass. Gott!

Nu är jag alltså hemma, har slöat framför datorn en stund men snart ska jag iväg igen. Tom och jag ska köpa hamburgare (Inte vanliga burgare i kartong utan inplastade på samma sätt som blandfärs m.m. - Jääättegoda,  vår nya favorit!) på maxi och lite annat gott inför kvällen. Mys!

Hoppas ni får en bra fredag! :D

Kramhej!





Kommentarer
Postat av: Anonym

tack ^^ gillar din bild! HAHAH såklart du nyper honom i rumpan! :)

2009-08-14 @ 21:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0