Påsken har flyttat in ♥

 
 
 
(påskkransen är på plats!)
 
Hej alla!
 
Hoppas allt är bra med er :) Jag mår bara bra, men känner mig lite snurrig i skallen. Idag var det nämligen min sista dag på praktiken. Tänk att det redan gått fem veckor! Det är inte klokt! Jag har nog inte riktigt greppat att det är över, och min handledare sa det också "det kommer att bli konstigt att inte ha dig här efter påsklovet".
 
För övrigt har min tid i Norrköping varit bra, och jag har lärt mig massor! Fått hålla i massor med lektioner och fått en bra kontakt med eleverna. Extra kul har nog varit att jag kunnat hjälpa elever i samhällskunskapen, som inte är mitt ämne - och att eleverna är så tacksamma ♥. Jag har även tagit så mycket anteckningar att jag nästan blivit retad för det (på skoj alltså). Men så går det när jag vill anteckna efter varje lektion, vad som hänt, vad eleverna har ställt för frågor och hur jag tyckte att arbetsmiljön var. Tycker det har varit en bra träning inför framtiden, då jag ska ut och göra riktiga empiriska undersökningar! Och så är det så kul att ha :)
 
Det var inte meningen att detta skulle bli ett långt inlägg, men det blev det visst ändå ;) Nu är det påsk, hej och hå, jag önskar er en trevlig långhelg och påsklov till er som får det! ♥
 
 
 
bloglovin
 

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Kul med praktik, jag ska ut på min praktik snart, fast jag har bara tre veckor.

Fin påskkrans :)

Svar: Ja, eller hur! Skönt att komma ut i verkligheten lite :) Aha, kul! Vart ska du vara? Tack!
Adine

2013-04-02 @ 16:24:49
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av: Fotograf Annie

Jag ska vara i Lambohov, så jag behöver inte åka så jättelångt :)

Svar: Aha, vad skönt :) Hoppas du får det bra!
Adine

2013-04-04 @ 09:29:11
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av: Fotograf Annie

Ja det är jätteskönt att ha det så nära :) Jo, det blir nog jättebra, var på samma skola i höstas :)

Svar: Förstår det :) Aha, okej men dåså! Då är du ju redan hemmastadd :D
Adine

2013-04-04 @ 11:20:08
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av: Fotograf Annie

Ja, barnen känner jag lite, var där för någon månad sen och hälsade på en dag också, så det ska verkligen bli roligt att komma tillbaka :)


Svar: Vad bra! :)
Adine

2013-04-04 @ 15:48:22
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0