Min första lagning hos tandläkaren

 
 
     
 
Jag har alltid tyckt att smärta i munnen har varit jobbigt, men har trots det inte haft särskilt mycket problem hos tandläkare. Idag skulle jag in på en vanlig undersökning som man gör varje år om man går till en tandläkare. Jag visste sedan tidigare att jag hade varningar på två tänder (så kallade 1:or), men att det inte var något att oroa sig över. "Det är bara att borsta, borsta och borsta!".
 
Nu kom min tandläkare fram till att det var lika bra att laga den ena tanden, i förebyggande syfte så att det inte skulle bli värre och jobbigare att laga senare. "Skönt" tänkte jag och svarade att det får ni gärna fixa. Det var väldigt ytligt men hade gått igenom emaljen lite grann. MEN FY F*N vad ont det gjorde! För övrigt tyckte de att jag hade mycket fina tänder och skötte dem toppen, så det var kul att höra :) Tänderna är viktiga!!!

Så ja, sköt om era tänder!
 
 
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

Åh vad fin du är!

Svar: Hehe, tack! <3
Adine

2013-08-11 @ 19:35:43
URL: http://sannasvedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0