Hallon växer inte på träd

 
 
 
 
Den senaste veckan har jag varit i Danmark och upptäckt Köpenhamn över en dag. Kan konstatera att det är en mycket vacker stad! Nu i efterhand inser jag hur galet många människor vi stötte på. Mängder med turister och indier, muslimer, hare krishnas... Och en levande staty per hundra meter - de var överallt! Men kul var det :)
 
Sedan har jag fotograferade min första bebis. Hon var två månader gammal :) Och jag har inte fått redigera en endaste bild ännu! För efter helgen var det tentaplugg som gällde och igår skrev jag min omtenta. Det är riiiiktigt drygt att plugga till en tenta som man redan skrivit en gång och PRECIS misslyckades på. Men nu är det över och jag kan andas igen...
 
 
bloglovin
 

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh vilken underbar bild!

Svar: Tusen tack!
Adine

2013-10-03 @ 22:11:42
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0