Bilder från Instagram + update ♥

 
 
 
Hej alla glada!
 

Hoppas ni har det bra i vintermörkret och att ni har fått lite snö. Nu har snön i alla fall nått mig och idag var jag på julmarknad i gamla Linköping med mamma, pappa, Lina och Maggan :) Det har varit en del på schemat de senaste veckorna så därför har jag inte kunnat blogga särskilt mycket. Tentan är det som tagit mest tid från mig, och jag tror jag aldrig pluggat så hårt som jag gjorde till denna tenta. Men nu är det över!
 
Julen närmar sig med stormsteg och jag har pyntat lägenheten och ätit min första lussekatt (åh, så gott!). Nu fattas bara lite julmusik och paketinslagning och efter det kommer det bara vara jul i huvudet på mig. Att jag börjar ny kurs nästa vecka, tja - det tänker jag inte på nu! :)
 
Håll utkik för snart kommer det massor med bilder från bland annat Kalmar slotts julmässa och julmarknaden i gamla Linköping :) ♥
 
 
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- ♥

Så veckert hår du har :-)

Trevlig 1:a advent!

Svar: Tack så jättemycket! <3 Detsamma!
Adine

2012-12-02 @ 10:47:35
URL: http://myhappydays.se
Postat av: Johanna Fåglund

Sv: Tack! :D Det hade jag :))

2012-12-02 @ 20:53:13
URL: http://stargirlphoto.blogg.se
Postat av: capturemoment.blogg.se

Vad heter du på instagram?

Svar: Hmm.. Jag tror jag heter AdineLundahl :)
Adine

2012-12-04 @ 19:16:28
URL: http://capturemoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0