Vilken dag! ♥





Hej kära läsare!
För ni har öka en hel del nu på senare tid, vilket är superkul! :D

Idag har det hänt hur mycket kul som helst och jag vet knappt vart jag ska börja! Men jag antar att jag börjar från början:

- Igår ville Malin illustrera en bild på mig och Tom som jag publicerade för ett tag sedan och självklart fick hon det! Resultatet fick jag tidigare idag och det är bilden ovan, visst blev den grymt bra?! :D
Tusen tack igen, Malin!

- På förmiddagen var jag i skolans fotostudio och tog flumbilder med Tom, som jag kanske lägger upp imorgon, och så hjälpte jag Årsboken UF men ljussättning, ljusmätning, kamerainställningar och allt det där! Superkul!
*Ge mig en egen studio!*

- Efter det drog mamma och jag ned till Kalmar
och jag fick återförenas med min balklänning som de nålade för att den måste sys in lite. Jag köpte också två par skor: ena paret ska jag ha på balen och ett annat par som jag sitter och myser i just nu. Jag ska ordna bilder tills imorgon! ;) Enda "problemet" de sistnämda skoparet är att dem är liiite för små, bara storlek 37 (var antingen det eller 41..) så jag har på  mig dem nu så att de ska få chansen att töjas lite innan jag använder dem i skolan! Är jag inte för smart? :P

Sammanfattning: Det har varit en väldigt rolig fredag!

Hoppas ni får det riktigt mysigt ikväll!

God natt!

TILLÄGG: Det har visat sig att bilden av illustrationen var bäcksvart/negativ så jag har nu laddat upp en ny och hoppas det ska synas.


Kommentarer
Postat av: Fotograf Johansson

;);)

2010-03-26 @ 21:42:26
URL: http://fotojohansson.blogg.se/
Postat av: Fotograf Johansson

Var bilden sådär svart när du fick den? :S



Såg nu att min blev det när jag skulle lägga ut den..

2010-03-26 @ 21:46:44
URL: http://fotojohansson.blogg.se/
Postat av: Fotograf Johansson

Har jag aldrig varit med om, kan skicka bilden som fungerade för mig. Printscreena och spara :P

2010-03-27 @ 10:44:48
URL: http://fotojohansson.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

2 dagar med barnängen sen är frissan så gott som nny igen.. synd bara att jag var tvungen o genomgå den där processen med det skitschampoot.



ha en superfin lördag stumpan!

2010-03-27 @ 12:18:43
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0