Liquify power!






Orginal, klicka för större!

Hej!


Som ni kan se så har jag varit lätt uttråkad i eftermiddag och som vanligt tillbringade jag tid i photoshop vilket jag alltid startar när jag sitter vid datorn.

Bilden säger allt.

Men jag ska berätta ändå. Jag ser verkligen inte fram emot nästa vecka!

- På måndag är det projektdag - tack och lov!

- På tisdag ska vi stackars mediaelever ut på "skolturné" och stå och prata inför en massa nior om Oscarsgymnasiet! Eller, inte alla bara de som anmälde sig frivilliga och jag var en av dem. Jag ska prata inför Kristineberg, dum som jag är så går min käre bror där vilket gör att jag av någon anledning känner mer press. Sedan ska vi också visa en film som hälften av oss gjort (inte jag).

Jag fick massa idéer om hur vi skulle kunna lägga upp vår "redovisning" av OG inför alla nior. Jag menar, hur kul kommer de att tycka det är om bara jag eller någon annan bara babblar massa fakta? Jag vill att vi ska göra en show av det!

Whatever, vi får se hur det blir med det..

Sedan har vi läxa i psykologi, filosofi och svenska c .. Allt på en o samma dag!

- Onsdag, prov i Naturkunskap B som jag tycker känns jobbigt just nu, vet inte varför men.. Och jag fyller 19 år.. Yeey..

- Torsdag, inget i hope!

- På fredag har vi prov i Svenska B!

Vi får se om jag överlever.



Kommentarer
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Ah, riktigt surt kan jag tänka mig! Och det är ju inte speciellt en kort bit till Mysingsö liksom :D



Haha, nej jag kan förstå att det var läskigt. Som sagt, det borde kallas in fler bussar. Det är ju trots allt många som åker morgonbussen på vintern!

2010-01-21 @ 20:39:02
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Sophie

Vad jobbigt med så mycket plugg! :) Tycker definitivt att du ska göra en show av det hela! Blir så mycket roligare att lyssna då.



SV: Ja, Tokyo är underbart! Synd bara att jag bara stannar några dagar. Man hinner inte riktigt se allt man vill!

2010-01-22 @ 08:52:02
URL: http://krystaldream.blogg.se/
Postat av: Fotojohansson

Tack! :)



har du färgat håret?

2010-01-22 @ 10:48:11
URL: http://fotojohansson.blogg.se/
Postat av: Carro

DEt har du helt rätt i faktiskt! Jag är expert på att haka upp mig på sifforna, säkert som vilket tjej som helst, vilket bara är dumt! :)

2010-01-25 @ 00:04:07
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0