Den efterlängtade helgen är förstörd





Ursäkta för de tråkiga barrbilderna men har man inget roligare för tillfället så har man inte, helt enkelt!


Hejhej!


Idag gick Tom och jag till Kb för att handla godsaker till kvällen, det blev en riktigt lång, skön promenad men plågsamt för Tom som är sjuk. Men det är det ingen som bryr sig om eller ens tror på att han är, puckade päron. Nu fattar jag äntligen varför alla skaffar körkort, jo för att föräldrar inte alltid orkar skjutsa och särskilt inte nu på vintern av någon oförklarlig anledning. Då får man gå, för cykla är ju "livsfarligt". Jag längtar mer än någonsin att få flytta härifrån!

Vi bokade en bowlingbana till igår
, det visste folket men ändå var det jobbigt att skjutsa oss för att vi bara har en bil nu (då pappas är sönder), en bil som inte gjorde annat än stod så fint på parkeringen. Men mina syskon får åka vart de vill, när dem vill.

Den efterlängtade helgen är förstörd av tjurskallighet och bråk
, det är nämligen så att Tom och jag firar 3 år på måndag och har planerat att fira i helgen istället. Men det är ju oviktigt. Vi får helt enkelt göra det bästa av situationen.

Hoppas ni har haft det bättre än jag!



Kommentarer
Postat av: Anna

Det är bara att ta körkortet! Mina föräldrar skjutsar sällan på mig, men jag förstår det, för det är så jävla surt att köra i det här vädret. Det suger. Cykeln fungerar fint, då det är ganska snöfritt på cykelbanorna.

2010-01-16 @ 17:58:26
URL: http://eksfoto.blogg.se/
Postat av: eve

Tråkigt.. Jag fattar precis det där med cykel och livsfarligheten i det. jaah! Gör det bästa av situationen! Rätt inställning... <3 grattis på 3årsdagen! (i förväg)

2010-01-16 @ 21:17:23
URL: http://rockafeller.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack så mycket :) Hoppas du har en fortsatt fin helg!

2010-01-17 @ 20:26:53
URL: http://photosbycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0