Studiebesök i Kalmar!





Jag kommer aldrig att ångra att jag valde att gå samhälle-media, då jag fått en bra grund att stå på inför framtiden samt fått fördjupa mig inom något jag tycker är roligt att hålla på med. Grrreat! :D



Idag åkte vi mediaelever till Kalmar på förmiddagen och besökte Sveriges Radio. Jag kände mig seg och var dålig på att ställa frågor men det gjorde inte så mycket för den mesta delen av tiden fick vi lyssna på vad de hade att berätta om sina uppdrag, hur det fungerar med sändningarna och hur dem använder inkommande information på ett bra sätt.

En intressant dag!


Kommentarer
Postat av: FotoJohansson

Hehe! Jo, får väl se hur det går! :) Sitter coh försöker få i mig måltidsersättningen, vet inte hur jag ska lyckas med det ´här alla dagar i veckan :P Som tur är inte middag och lunch :P



Kul och vara där! :) Man kommer ju däremot alltid på frågor efter att´man varit där ;)

2010-02-05 @ 12:20:34
URL: http://fotojohansson.blogg.se/
Postat av: FotoJohansson

Du vet sånna där små förpakningar, det ser ut som typ festisar eller så. Har sugrör och sånt. Jag köpte hem typ ett sånt pulver som man bara häller vatten i. Smakar pulvermos (som har för mycket pulver) med aningens kemiskjordgubbs smak. :P

2010-02-05 @ 12:42:50
URL: http://fotojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0