De kom med solsken





Hej!

Idag har jag nästan inte lagt ned någon tid alls på religionen, jag försökte men blev avbruten hela tiden. Matten och loggan till median är jag i alla fall klar med, så det är bra. Sedan har jag gjort en ny header till syrran (http://alicialundahl.blogg.se) och blev lite sugen på att göra en ny till mig själv med - men vi får se!

Mormor och Ingvar kom hit runt 12-tiden och vädret var hur underbart som helst till skillnad från hur det såg ut när jag klev upp i morse.

Den här helgen har minst sagt varit tråkig. Igår var Tom i kalmar, han sov hemma och vi har inte setts idag heller. Jobbigt! Vi som hade planerat att hyra film och göra massa andra saker.. *världen går under* Det blir inte heller bättre när alla säger: "Det är nog bara bra att ni får vara ifrån varandra ett tag". Sjukt tänkande!
Tom är min sol, utan min sol ruttnar jorden bort (dvs. jag). Vackert bildspråk, haha, men det är sant.

Nä, nu ska jag lyssna på musik och leka med min näst bästa vän - photoshop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0