Idag var himlen randig






Hej!

Idag fick vi reda på religionsprovet och jag hade på känn att det skulle gå bra. Det gjorde det också och jag fick MVG! Shoho! Det kändes så jäkla bra, rent ut sagt. 98 poäng av 105 och 92 var mvg-gränsen.

När jag kom hem från skolan var himlen lustigt formad: "..som om ett flygplan kört fram och tillbaka flera gånger", som Tom beskrev det. Jag sprang såklart genast in efter kameran, haha, typiskt mig. Jag har fler bilder, men nja, de får vi ta en annan dag kanske!

Annat som hänt: Jag informerade min mentor Peter om att det är omöjligt att skriva ett naturkunskapsprov samtidigt som vi ska ta skolfoto - och det fick jag beröm för, han hade totalt missat att det krockade stenhårt med varandra, så hans skulle försöka hitta en lösning på problemet.

Annars nu så ska vi dra igång ett nytt projekt i median som jag inte är så pepp på. Jag tror jag jobbade liiite för mycket med miljöprojektet att det liksom sög kraften ur min glädje för arbete. Men förhoppningsvis kommer glöden tillbaka.


Hoppas alla har det bra och inte har ruttnat bort, ni har varit lite dåliga på att blogga den senaste veckan! (Ni vet vilka ni är *blink blink*)

Hej så länge!





Kommentarer
Postat av: Eve

TYPISKT!! Du säger inte sånt till PETER! Nästa gång... ÅÅÅÅHH!! HAHHAH Jag vill ju inte ha det proooooooooovet. :P

2009-09-29 @ 12:07:36
URL: http://rockafeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0