Härligt lång fotopromenad





Idag efter skolan tog jag mig en 2 ½ timmas fotopromenad. Jag hade ca 10 bilder kvar att ta med den analoga kameran tills imorgon - konstigt nog, eftersom jag intalade mig själv förra veckan att jag inte skulle göra en "sista-minuten-runda". Typiskt.


Jag ritade ofta motiv som det här när jag var yngre, det var på tiden att jag fotograferade det tyckte jag!


Älskar bara ljuset.


En övergiven fotboll låg och väntade på sällskap vid "stranden" i Gunnarsö.


Dagens favoritbild - helt klart. Älskar den.



Hoppas ni gillar bildena lika mycket som jag!


Kramhej så länge!





Kommentarer
Postat av: lea

tredje och sista bilden är verkligen mysiga!

2009-09-01 @ 22:57:25
URL: http://kidsister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0