Grattis till mamma på födelsedagen






Hej!

Idag slutade vi klockan 11.20 och jag och Evelien gick på stan i en si sådär 3 timmar. Jag köpte mig ett par nya svarta skor och ett par extra vita skosnören. Vi gick också in och köpte lite godis på Karamellagret - det var länge sedan jag var där. Runt halv tre åkte jag hem för att fira min kära mors födelsedag. Tidigare på dagen hade mamma, mormor och Ingvar varit ute och gått. Mormor plockade med sig lönnblad att dekorera bordet med. Finfint!



Avslutningsvis tänkte jag för skoj skull avslöja något som skulle få hela Sveriges tonårstjejer att skrika: "VA?!" om de bara fick höra.

JAG HAR INTE KÖPT SKOR PÅ MER ÄN  1 ÅR, förrän nu då. Haha.

Ja, men nu ska jag sova..


God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0