Gissa vems bild som var med i Tidningen idag?






Hej!

För exakt en vecka sedan skickade jag in denna bild till redaktionen på Oskarshamns-Tidningen och idag, 8/9-2009, valde dem att ha med den i tidningen! Ja, jag är lite stolt. OT borde vara trötta på sommarbilder, för de skriver nästan jämt saker som "Vi får in särskilt mycket bilder på sommaren" men trots det valde dem att ha ytterligare en sommar-sida. När jag visade Säwe så sa han (på ett ungefär): "Har du funderat någon gång, på att kanske kila in på OT och be om att få extrajobba åt dem?" Shiit, nej. Jag svarade:"Eh, näjj jag känner mig inte riktgit så duktig ännu". Jag känner att jag har mycket kvar att lära mig, men visst, vaför inte? Någon gång i framtiden.

Hehe, ja life goes on!

Måndagar och tisdagar är de dagar jag gillar minst i veckan. Är det på grund av matten tro? Eller är det just att de är de två första dagarna i veckan? Äh, jag vet inte vad det är. Skönt att det är onsdag imorgon i alla fall! Men fredagar är bäst, börjar 11.10 och slutar för dagen 13.40.

Nästa vecka på tisdag ska vi showa för rektorn, det vill säga visa vad vi har jobbat med för projekt i median och kanske får genomföra det. Sedan drar vi igång ett nytt projekt - projekt Oscarsgymnasiet. Det tror jag kommer att bli kul, intressant, jobbigt men bäst.


Vi hörs när vi hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0