Pang i bygget!





Hej!

Nu har det hänt lite på min blogg. Jag har ändrat om lite i designen och hoppas att det kommer att bli bättre. Det enda jag har fruktat är hur det blir med mina bilder då det är vit bakgrund på mina inlägg. Säkert jääättefult, eller bara en vanesak. Headern som jag har nu är bara tillfällig tills det att jag får ny inspiration!

Jag har inte skrivit på ett tag nu så jag kanske borde uppdatera lite om mitt liv:


- I onsdags var jag i mörkerrummet och blev äntligen klar med alla bilder! Och jag är NÖJD också!

- I torsdags var det projekt-dag och vår grupp som skulle ha UF ihop gick skilda vägar så nu ska vi göra enskilda projektarbeten istället. Jag har en rätt bra idé faktiskt, om jag bara kunde hitta materialet och läraren jag behöver..

- I fredags skulle jag bara ha en lektion, det vill säga svenska. Men jag gick på naturkunskapen också, då det var labb, på grund av att min "halva av klassen" skulle ha labbat i onsdags men den lektionen ställdes in pga uppträdande i aulan. Vi gjorde tvål -  verkligen spännande *känn ironin*. Sedan frågade vi om sidorna till provet som vi har efter lovet och "P" (läraren) slog sig för pannan och suckade: "Jaa.. Det har jag ju inte sagt, men det är i alla fall de sidorna som hela kapitlet handlar om".

På svenskan skulle jag och jag ensam berätta om hur det hade varit på APU:n hos Nyheterna för att en viss liten Evelien hade lämnat stan! ;) Men, som tur var glömdes det bort och vi ska berätta om det efter lovet i stället.
Lika bra det!


Helgen har gått fort med mycket sömn - en bra start på lovet tycker jag!


Kramhej så länge!

Kommentarer
Postat av: "en viss evelien"

HAHAHH "oj då" TÄNKTE jag i huvudet när jag läste att det var svenska redovisning... HANDEN FÖR PANNAN men seriöst... DET HÄNDE ju INGET på nyheternA... suck vad finns det att berätta? Kul uppdatering!TVÅL lät ju kul... kastade ni tvål på honom? SNÄLLA SÄG JA!... :D

2009-10-26 @ 10:58:54
URL: http://rockafeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0