Håltimma pga. ESV = Fotostudion

 

 

Hey!


Idag tog Emma B och jag äntligen våra sista bilder i studion för vår foto-uppgift som ska vara klar efter lovet. Så nu är det bara mörkerrummet kvar.. Baaara.

 

I alla fall - som vanligt efter att ha varit i studion så skickade jag hem några bilder och medan mitt batteri till systemkameran laddades så redigerade jag denna bild. Snart Halloween ju? Men när? Jag håller aldrig koll på sådant, vet inte heller varför vi firar det och bryr mig inte om det tillräckligt mycket för att ta reda på det! Men det är ju en kul grej, ändå.

 

Jag tog några bilder på soluppgången idag som var helt sjuukt fin, men sedan dog batteriet. Tur att jag hann fotografera! Jag kanske laddar upp bilden senare idag, eller kanske imorgon.

 

Hej så länge!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna - fotografier och tankar

Visst är det ens eget val, vill man rensa toaletter så är det okej, men när jag tog det exemplet syftade jag på folk i Indien som inte har något val på grund av sin religion som inte har någon möjlighet till utbildning.



Vill man stå på Ica får man göra det, men et betyder inte att man INTE kan plugga vidare efter gymnasiet i alla fall. Tröttnar man på ICA när man är runt 40 år så kan man alltid välja något annat. Det är svårt att göra om man är outbildad och har stått på ICA sedan man var 19 år.

2009-10-20 @ 22:37:02
URL: http://eksfoto.blogg.se/
Postat av: Maria

Snygg bild! :)

2009-10-31 @ 14:38:25
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0