Första dagen på Nyheterna



Dagen började med att det var svinkallt ute, byggarbetare jobbade med trottoaren precis utanför Nyheternas ingång och jag stod och väntade på Evelien. När hon kom gick vi in och fick göra olika saker - Evelien åkte med och besökte en rörmokare och jag skulle ringa samtal samt gå på en presskonferans. Först frågade de mig om jag kunde gå ENSAM. Eh, nej tror inte det? Shiiiit. I alla fall fick jag sällskap till slut. När vi kom tillbaka började jag skriva om både konferansens och samtalens innehåll, texter som jag inte ens vet om de kommer att använda. Medan jag skrev gick Evelien ut och gjorde en enkät! :D På lunchen drog vi till Balkan i Kb och fettade oss.

Det var min dag det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0