Hösten är mysig och jag kunde inte låta bli...






Jag kunde inte låta bli att fotografera.. Det var så mysigt väder idag! Inte sådär grått och tråkigt, utan mer glad höst!



Detta träd var särskilt vackert och vår svenskalärare Anna ville ha en kopia av en av mina bilder på detta träd! Jag får se vilken jag väljer ut :)



Idag var jag i fotostudion med Emma B i tre timmar.. Vi lämnade inte skolan förrän 17-tiden alltså. Gissa om jag var trött när jag kom hem! Tur att det inte var teorilektion på körskolan idag - jag hade somnat^^.




Hoppas ni gillar bilderna för det gör jag!

Kramhej!






Kommentarer
Postat av: jossi

ja jag vet :)

ska du göra ikväll?

2009-10-10 @ 15:59:18
URL: http://annajosefinahrlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0