WOHO!




Idag är jag glaaaad! :D


Vid lunch skulle Eve ha sitt "utvecklingssamtal" med P och jag fick veta hur jag ligger till direkt efter. Sedan undrade P  vad jag skulle göra efter gymnasiet och då berättade jag om att jag vill bli lärare på högstadienivå. Då svarade han:"Det är nog bättre att du utbildar dig till gymnasienivå istället" och menade att jag kan börja på gymnasie och sedan gå ned till högstadiet sedan om jag vill. Hellre det, än att utbilda sig till högstadielärare och sedan kanske ÅNGRA SIG och vilja undervisa på gymnasiet.. Surt då, liksom. Så ja, jag fick lite att tänka på.

Sedan fick jag även se stackars P:s schema.. Fy fan, säger jag bara! Cirka 6 lektioner om dagen, han har hand om 3 ämnen i 4-5 klasser (minns inte exakt)! Men i vår blir det bättre, med 2-3 lektioner dagligen. Hmm, undra vem man ska skylla på för detta? Vara överarbetad halva året och sedan.. Nästan ha det för lugnt på våren?

Aja.


Efter matten så gick Evelien och jag till Michael för att få veta vårt provresultat.. Och snäll som han är så rättade han våra prov på plats! Maxpoäng var 98 och jag fick 91,5! :D Det gick visst inte så dåligt som jag trodde, trots att jag hade blandat ihop lite småsaker på slutet men jag blev så stressad! Det är sällan som jag sitter kvar hela tiden ut på ett prov, jag skriver ganska snabbt men då var det så mycket jag ville få med! Religion är kuuul.. :)

Vad mer har jag att säga?


Jo, tyvärr så har lägenheterna jag satt upp intresseanmälningar på i Linköping blivit upptagna. Så, ja jag får söka nya, men problemet är att alla blir lediga nu i januari och jag behöver inte direkt en lägenhet just då! *Suck*

Yepp, yepp, that's life! Får se hur det löser sig..

Och just det! Min lilla "överraskning".. Jag vet inte om jag vill visa den riktigt ään...^^ FÅR SE!


Ha det bra!




Kommentarer
Postat av: eve

bli inte sur. ja tog bort din senaste kommentar för att inte carl ska fatta.. ja han läser kommentarerna ;) :D men YEPP!! jag längtar till fredag! :D

2009-11-25 @ 14:26:50
URL: http://rockafeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0