Nu blir jag förbannad på riktigt!







Som tidigare nämt så fick jag mina skolfoton med mina leverfläckar bortredigerade. Denna gång har dem FUSKAT DIT en leverfläck. Med andra ord: De har inte kvar orginalen och jag tänker inte behålla några bilder i år. Inte ens klassfotot, eftersom den andra utskickningen (som jag fick idag) innehöll INGET klassfoto!

ÄR SÅ J*VLA SUR!

Att inte Svenskt Skolfoto AB kan erkänna sina fel och säga att de inte har kvar orginalet, istället för att klona en annan människas leverfläck och placera den i min bild!

DÅLIGT!






Kommentarer
Postat av: Emma b

Vad uselt!! Nu tycker jag synd om dig..

2009-11-21 @ 19:56:28
Postat av: nathalie

men gud va sjukt ! gör dem verkligen så ? :O

2009-11-26 @ 14:41:28
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/
Postat av: nathalie

det är helt sjukt dåligt. Då tar dem ju för givet att man inte gillar sina ärr/fläckar, men det kan man ju göra ! skitdåligt tycker jag. I tidningsartiklar om smink äre okej, men skolfoton, verkligen inte. ha en bra dag !

2009-11-28 @ 11:10:21
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0