Nerv i kläm?




Visst låter det smärtsamt med en nerv i kläm? Det är inget mot hur det verkligen känns (om det nu var det jag hade igår).. Jag kunde inte lyfta armen, fingrarna var orörliga och det kändes som att jag inte fick något blod alls. Smärtan började i skulderbladet ungefär, men källan till den värsta smärtan var armbågen. Tur att man har en mamma som vet vad man ska göra! Hon har själv haft en nerv i kläm fast under mycket längre tid än jag hade (eller om jag bara hade någon slags spänning). Det var när vi var små, dumma barn som gick runt och slet i hennes arm ändå.

Nu efter massage, voltaren och en natts sömn känns det mycket bättre men jag känner fortfarande att något har varit galet fel och jag kan fortfarande inte lyfta alltför mycket med armen. Det är vänster arm, så ni vet att den får ni inte röööra!

Man ska vara tacksam för allt man har, att man har en så bra fungerande kropp och verkligen inte ta något för givet.



Kommentarer
Postat av: beciell - Din nya favoritbloggerska ;)

Jag har nyss sammanställt en lista i min blogg med 8 tips som hjälper dig att få fler besökare till din blogg :))

2009-11-17 @ 14:45:17
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: sis yours

Min rygg är ju ganska fucked up nu. Not happy

2009-11-19 @ 12:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0