En mycket trevlig dag!






HEJ!

Idag är det andra studiedagen då, men ingen sovmorgon för mig inte! Nähäddu, jag var uppe med tuppen 06.30 för att åka till tandregleringen vid 07.50. Men det gjorde mig inget, man kan ju inte sova bort hela dagen! (Vilket ofta händer :P) JA, i alla fall så fick jag mycket goda nyheter! JAG SKA TA BORT TANDSTÄLLNINGEN DEN 21 DECEMBER! YEPP, det är en typ det som jag ser mest fram emot just nu. "Perfekt julklapp", sa dem till mig och jag svarade glatt "Ja, och klart den bästa!".

Jag menar, julklappar? Varför detta? Det är alltid lika plågsamt och jobbigt att tänka ut vad man ska köpa till alla. Plus att man typ ger samma saker varje år.. Näe! Den bästa julklappen för alla vore om hela familjen kunde var samlade och ha det mysigt ihop. Förra året var inte syrran med, och det är ofta hon som är på vift och nästa år är det inte säkert att jag kommer vara hemma! Man vet aldrig hur livet blir.. Man ska ta vara på varje stund man har tillsammans.



Jag var på Kalmar slotts årliga julmässa också tillsammans med mamma och här har vi favorithörnet! Enbärsmust och knäckebröd! MUMS! Vad vore julen utan...



(jag var nästan tvungen att leka lite.. xP)

Alltid lika mysigt att vandra omkring på slottet! Fast denna gång var vi inte lika länge som vi annars brukar, men det var för att vi sett det mesta som säljs. Samma försäljare år efter år! Men mysigt :)

Jag har också upptäckt att mitt besökarantal har ökat enormt! :D Hur kommer det sig? Gillade ni mina bilder? Men kommentera då! :) Jag behöver verkligen det, för jag känner mig inte alltid tillräckligt bra.. Och det är inte kul att känna sig så! Alltså: Kommentarer uppskattas! :D Betyder mycket! <3

Kram hej på er alla!




Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Ja det är klart man måste svara sina läsare. De ska ju vara lite personligt mellan skrivbent och läsare tycker jag. Jag har också haft krångel med de där med animationer..Jag sitter och kollar på Generation Fett på TV3, ganska intressant faktiskt! Händer i helgen då ?

2009-11-26 @ 22:47:06
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: TomTom

JULMUST!!!!!!:)

2009-11-26 @ 22:48:34
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ja det var det programmet jag kollade på :P hihi

2009-11-26 @ 23:21:31
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

fyfan vilken härlig header du har! adorable! :*

2009-11-27 @ 18:28:51
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0