Här kommer de utlovade bilderna!
















Enjoy!



Kommentarer
Postat av: ELLEN

Det var jättefint ute idag :) molnen på himlen häröver var hur vackra som helst.



Svar: Jo, jag vet :D Jag och Pappa ska försöka fixa ett träningskort på Scania åt mig :) Familjemedlemmar får ju också träna där, och det är betydligt billigare än andra gym här :)



Vissa har tur, helt enkelt! :D Du ska vara glad att du slipper må dåligt ungefär varannan vecka :)

2009-03-25 @ 22:28:39
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Svar: Absolut. Idag på morgonen blev jag SUR för att det var snö och regnade, haha.



Jo, jag har vänner som också tränar där och det låter bara bra :) Jo, man får ju göra det bästa av det. Jag har inte tränat något sedan jag slutade med basketen - i sjuan ungefär. Så det ska bli härligt att börja göra något igen :)

2009-03-27 @ 13:54:03
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0