Skolavslutning!





(JA, jag står i badkaret ^^! Men bara för att duschen har bäst o störst spegel i huset..)

Hej!

Trots att de här tre senaste dagarna har varit totalt meningslösa (nja, nästan) så är jag glad. Undrar varför? Det är ju SOMMARLOV!

Så kom jag plötsligt på att jag ska jobba 9 veckor av lovet.. Spännande att se hur det kommer att bli, det är liksom mitt första riktiga sommarjobb så jag är lite nervös.
Det är väl som syrran alltid säger "Pengar är pengar", men då frågar jag mig om det är för pengarna som jag vill arbeta. Det kan jag inte svara på än, det får jag fundera på.

Efter skolan åkte Tom och jag till hans farmor och farfar där de lagade raggmunk, något som jag inte är förtjust i så jag satt och väntade när de åt. Sedan åkte jag hem utan min älskling och bakade bullar med min syster!



Syrran gjorde en sats kanelbullar och jag vanilj - MUMS!



Just nu sitter jag och ugglar framför tv:n och the real housewives.. Vad gör niiiI?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0