Förgätmigej







Hejsan alla besökare!

 För jag har en del, konstigt nog, trots att jag inte är särskilt aktiv eller spännande på något vis just nu. Igår kollade jag in mina betyg som kommit in på Dexter o ja, jag blev nöjd med allt utom ett ämne, men det spelar ju ingen roll! :D

Annat som händer i mitt liv:

- Jag jobbar hela denna vecka från 11.00 till 18.00, då det är såå fint väder ute *snyft*. Men på mitt schema så är jag ledig må, tis, ons nästa vecka så det är gutt! Ska först kolla upp så att det stämmer, för det verkar lite weird.. Hoppas på ledigt!

- Tom är iväg på fotbollscup i Örebro så jag är ensam o deprimerad tills söndag då han kommer hem. Livet känns alltid tomt utan honom, men tur att man har sin spelgalna syrra ibland ;) Då går tiden plötsligt fortare!


(Btw, för er som inte vet var jag jobbar så är det på resturang Fingerkroken o så är jag också lite i Grillstugan ibland.)



Tjohej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0