Snabbt inlägg om livet!




HEJ!

Klockan närmar sig tio och jag ska alldeles strax bege mig iväg till jobbet, men tänkte först att jag skulle skriva lite på bloggen!

 Jo, i måndags var jag inne på OnOff och beställde hem ett nytt objektiv till min Sony Alpha 200 och det är SÅ sjukt spännande! Priset på objektivet var ca 3000 + försäkring 500 som jag nästan fick gratis tack vare pappas onoff-korts-rabatter! Gööött! Men det är ju tack vare mig som han fick kortet från början.. Han fick det när vi köpte min kamera, nämligen! ;) Så alltså 410 kr i rabbat, höhööhöhöö..

Igår fick jag lön också, inte så mycket, bara för sex arbetsdagar (juni månad) men i augusti då kommer fetinglönen minsann! :D Inte för att jag är i behov av pengar, är väldigt sparsam av mig ;)

Igår var jag på premiär av den nya Harry Potter-filmen och jag tycker att den var väldigt bra trots att de lagt till en del grejer (attacken hos Weasley's),  hoppat över andra saker och lagt upp en del händelser i fel ordning! Om man nu ska gå efter boken.. :P Men! En 3-4:a får den på min femskaliga betygsskala av mig. Tom däremot tyckte att det var det sämsta han sett, haha! "Böcker är alltid bättre" sa jag då och "det är omöjligt att få med allt, rätt o slätt".

Jag har faktisk inte varit dålig med att ta bilder på sista tiden, bara det att jag inte har laddat upp dem! Förlåt!

Det kanske kommer senare i veckan, typ imorgon, innan jag drar till Hultsfred och Sonispherefestivalen på lördag. Tom och jag ska vara där en dag tidigare, liksom, ett heelt hus för oss själva! ;)

O, well, på återseende!

Kramiiizz!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0