Vårterminen drar nu igång på allvar

Hejhej, ja, idag har vårterminen startat och nya scheman gäller. Känns segt då vi går till 16 nästan varje dag men vi slutar 15 på fredagar så det får man väl tacka lite för.. Kommer nog sakna att sluta 11.25 på fredagarna efter någon vecka .. x(

Individuella valen började idag och ptja, Etik- och livsfrågor (mitt andraval) verkade inte såå tokigt trots allt. Massa diskuterar-grejs om frågor, etik o moral och sådant.



Btw, jag CYKLADE till skolan idag och det var HEMSKT. Bara så ni vet! ^^

Och så jag fick en smärtsam stöt av micron som cpar, så min högerhand är lite fucked upp nu.. hehh, så kan det gå.


Måndagar. Folk undrar vad man gjort i helgen. Jag svarar oftast: "Ööhh.. Minns inte!" Seriöst, jag får total black-out eller något när jag får den frågan och folk undrar säkert om jag har fått någon smäll i skallen och problem med närminnet, men nehej så är det inte!

Nu minns jag faktiskt! :D



I fredags var jag på bio med Emma B och vi såg Yes Man, den var rätt kul faktiskt! Åh, Jim Carrey asså xD Söt rumpa har han minsann! ;D... Innan bion satt vi och hängde i Flanaden i typ en halvtimma och snackade om fildelning. Mycket som behövdes förklaras där, haha Emma fattade typ noll. Så det var trevligt, trevligt.^^




Fredagnatt sov jag hos Tom i hans nya rum (som jag hatar - han har bytt till ett mindre bara för att han aldrig är hemma... he ..he.. undrar varför? xP + Att det ligger precis brevid föräldrarnas och är mycket kallare än det gamla) för att han skulle spela hockey på lördagen vid 14 och att om vi sov hos mig så skulle vi bara "vakna vid 13 och få det jättestressigt som vanligt" som han uttryckte det. Men förlåt för att det är så skönt att ligga och gosa i min säng låångt in på dagen!

Jaja, jag fick mitt gos på lördagkvällen och söndagsmorgonen istället så jag var nöjd. Ja, och så hjälpte jag min far i 1 ½ h med att tapetsera min brors rum (han själv är för lat för att hjälpa till - tonårskillar ASSÅ!) och det blev redigt najs när det var klart. Just nu håller han på att lägga nytt golv med så jag ska gå och kolla om han behöver hjälp med det med snart.

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: eve

TACK TJEJN!!!! :D

2009-01-17 @ 14:57:04
URL: http://rockafeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0