Sportlov! YEAH!


Fotade lite med min Samsung NV10.












Åh, vad skönt det ska bli med lov. Jag ska bara ta det lugnt de första dagarna för sedan måste jag börja titta igenom geografin så att det inte blir till att stress-plugga inför provet på onsdagen v.9.. För det är inte kul alls och jag vill ju satsa högt och få mvg (som alltid..) men det är kul! Lektionerna är sådär halvsega men ämnet är verkligen intressant, tycker jag.

Inlägget från tidigare idag skulle egentligen ha varit inlagt igår men vårt internet strejade. Eller, MITT internet gjorde det, för idag visade det sig att någon hade dragit ur min internetsladd. HM, vem?

Ja, imorgon är det då alla hjärtans dag (+ Pappas födelsedag) så idag satt det massa hjärtan på skåpen som vanligt. Evelien och jag gick ut på engelskalektionen och läste dem, och en del skrev vi till lite på också. Men det var inget elakt vi skrev! :D Faktiskt! Jag såg senare ett hjärta som det stod "Du är fail" på och det är ju inte så schysst. Tom fick en som det stod "Du är guld värd" men den gav han bort så jag frågade: "Behövde han den (lappen) bättre än du eller?" Lite småkul sådär eftersom i princip alla i Toms klass är sådär mobbat korkade..

Jag blev rätt överraskad idag då jag fick ett halvmystiskt sms av Tom med vid lunchtiden idag som löd: "Kolla i ditt skåp sen ;)". Detta händer väldigt sällan, Tom är en rätt öppen person och håller inga hemligheter eller något sådant alls för mig, han brukar alltid berätta saker i förväg (som ex. vad jag skulle få i julklapp av honom -.-). I skåpet låg i alla fall denna lilla lapp:



Och jag blev så glad! :D <3
Plus att idag, fredag den 13(^^), har varit en av de mysigaste dagarna med Tom på länge <3 Eller nej, liksom, liite extra mer mysig! Mys, mys.





Vad händer då mer på lovet? Det är inte så mycket mer än det jag redan berättat; Synsam, OnOff, plugga geografi.. Och HOCKEY! xD Ska gå på det imorgon med Tom hehe... Vi får se om jag får cp-ryck! För när det var typ Junior-VM i Kanada så kollade vi på finalen live (mitt i natten också) så ballade jag ur totalt och fick utbrott på domarna. Tom blev chockad kan jag lova! Jag var SÅ inne i matchen, haha. Jag som alltid var "Fotboll? Hockey? Usch, vad tråkigt!". Tänk er! Men kanadensare är ju som de är, de kör efter sina regler.

Vad ska ni göra på lovet? :D

KRAM!



Kommentarer
Postat av: nellie

vilka fina bilder ! ")

2009-02-14 @ 08:21:22
URL: http://nelliefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0