Thank God it's Friday! :D






Tjabba!

Ursäka bilden, men jag gillar den och hoppas ni gör det med! ;)


Idag slutade vi mediafreaks vid 11 så jag drog in till stan och mötte Tom och vi fettade oss på Grillstugan. När han cyklat tillbaka till ishallen så började jag att dela ut mina CV:n. Jag lämnade på 6 olika ställen så nu får jag hoppas på det bästa (att jag får något över huvud taget) och hålla tummarna! Det är ju ett stort plus att vara 18 för det första en av cheferna frågade mig var: "Och du är 18, eller?"  och jag kunde stolt säga ja. Höhöhööö.. Och så är jag lite sådär smått stolt över mig själv som har cyklat så mycket denna vecka! :D Hehe, kan säga att det verkligen känns att man inte gjort det på ett tag..

Jag mötte också Evelien när jag var inne på Lindex och letade jeans. Sorry att jag bara försvann ^^ Men jag hittade faktiskt ett par jeans! Tajta men snygga, för 209 kr då rabatten på 30 % var avdragen. Den andra 30%-rabatten på valfri vara lämnade kvar jag åt någon lycklig i provhytten ;)

Idag kom också mina glasögon som bilden ganska tydligt visar :D. Det var verkligen en chock för mina ögon att se allt så perfekt bra eftersom mina linser inte längre är rätt styrka så jag blev lite yr de första minutrarna men det släppte efter ett tag. OCH NU ÄR DET  UNDERBART!


Kramhej!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0