Onödig dag idag..

TJAH, ja, idag var det en rätt så onödig skoldag. Första lektionen var engelska och vi tittade på små korta filmer utifrån de noveller vi läst av Roald Dahl.. "Lamb to the slaughter" (som halva klassen redan sett året innan -inkl. jag) och så började vi också på "Skin".

Sedan hade vi matte. Behöver jag ens säga mer? Tror de flesta vet vad jag tycker men okej: Jag rent ut sagt HATAR att ha matte med denna förbannade klass. Vill byta så jag får Kurt som mattelärare istället. Han äger Peter stenhårt. Aja, det kommer säkert inte att gå eftersom båda klasserna inte har matte samtidigt vid alla tillfällen.. men det gör inte så mycket. Jag klarar matten alldeles utmärkt utan lärare ändå. Redan i åttan var det jag som hjälpte mina kompisar när de hade det svårt med något tal då läraren hjälpte andra och jag har hjälpt folk nu med. Det är kul med matte. Faktiskt! Jaja, mentorstiden slog vi ihop med matten med då och a, inte mycket sades men det gjorde inget för vi fick bara sluta ännu tidigare då! Vi mediaelever slutade för dagen 10.30 pga att medialektionen på 3 h var inställd tack vare att 08:orna har ESV.

Jag började att gå hem för till mor min hade jag sagt att jag slutade 11 men hon hämtade mig ändå. Hon ringde mig och frågade vart jag var och jag svarade:"Lidl". Sedan ringde hon upp igen och sa att hon var utanför och undrade om jag var inne i affären. Jag:"Neej.. Var är du då? Jag ser inte dig" Mamma:"OJ, Lidl va? Jag står utanför Netto!" HAha, stackars mamma.

När mamma skjutsat hem mig fick jag självklart städuppgifter av henne: dammsuga huset och rensa Zigges bur på kaninbajs innan sopbilen skulle komma ca 12. I don't mind bara kaninjäveln inte anfaller så ^^ Nej, men han är snäll och söt. Stackars Mischa som inte gillar dammsugaren. Hon springer alltid och gömmer sig! Sött.



När jag var klar med städningen lekte jag med min underbara kamera och mitt ack så fina stativ! Hade asroligt med mig själv ^^ Kan ladda upp några bilder..







Het, hetare, hetast.. :D





Hanging with myself :P



O well, hade bra  byee!



BTW, Gossip girl är riktigt fucked up nu..^^

Xoxo..

Kommentarer
Postat av: eve

Fett snygg header!!

HAHAH japp hanging with youre self is the best!

haah bild nr 2 med stativet är sååå EEGO!!! :P

2009-02-06 @ 19:27:59
URL: http://rockafeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0