Nu skriver jag igen.. ^^

Hejhej!

I går var jag hos tandregleringen och gissa åt vilket håll snön blåste? (Ni kan omöjligt ha missat att det har snöat, igen) Jo, precis, RAKT mot mig. Både på dit och tillbakavägen och jag halkade nästan med! Tänkte: "Jag går på snön, det är stabilt underlag" Men under snön finns det hal is...

 Plus att jag inte trodde att det skulle ta så lång tid, jag hoppades på att vara tillbaka på en ca 45 minuter högst men nej, då skulle de inte bara byta ståltråd utan också byta ut "hållarna" på båda mina hörntänder! Så hon slet bort metallen och spolade, slipade och grejade med massa gegga för att få bort "hållarna".. Jag kom tillbaka till skolan efter ca 1 h och 20 minuter.

Det var under mediaproduktionen, så jag trodde jag skulle missa då vi skulle lyssna på resultaten men vi blev inte klara med vår Rödlöuvan-version idag heller pga att det krånglade IGEN! I slutet på det och allt! Några repliker spelades upp dubbelt av någon anledning och bubblade (hur f-n?!) men det ska vi nog lyckas klura ut i morgon..

ÅH! Matten ja! Jag ligger efter med typ 40 tal, men skit samma. Jag tänker köra i min takt, få egen, lugn tid att förstå allt och inte låta mig pressas av dumma lärare (*HOST* Peter *HOST*!). Inte för att han bryr sig, men ändå.

På projektarbetestiden körde Peter sitt vanliga dumma race: "Vad kan jag göra för att lätta era hjärtan?" Jag: " Ja, först kan du ju säga vad det är du har skrivit upp att vi ska göra, eftersom vi själva inte ens vet vad du skrivit!" Förra veckan hade han tydligen skrivit upp oss på "fördjupning inom något valfritt" men jag hade inte sagt ett piss till honom! Åh, man blir så arg! Eller är det humörsvängningar? MEN, jag är ju bäst då va, för JAG kom på vad jag ska göra som projektarbete! *STOOLT* Jag ska ha ett UF-företag med Emma B och kanske Evelien (om hon vill) och vi ska göra en egen tidning som vi ska ge ut en gång i månaden (eller oftare, inget bestämt ännu, idén kom ju till idag .-igår, torsdag-.) med massa saker i som uppskattas av äldre! Likom, en liten lokaltidning typ, med bilder, korsord och massa annat smått och gott! Det känns som att det kommer att bli superbra!

Efter skolan hade Tom och jag snöbollskrig.. Jätteroligt! :D

Sedan var jag på OnOff och skulle köpa ett nytt minneskort till min systemkamera, men de var slut! Så jag fick "boka" ett, liksom betala det nu och hämta det när det kommer hem.. Så istället för ett nytt 4 GB så blev det ett 8 GB för 499 kr! Moahahahhaa. De ä la gött! ;D (dialekt moahahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0