Glasögonfebeeer!


Heey, ja idag har jag varit på synsam och blivit undersökt, min syn har försämrats lite till och så har jag plockat med mig 6 par bågar som jag testar för fullt och jag kan inte bestämma mig!

Bilder:



Oxydo 1250 kr



Oxydo 1090 kr



Eyez Wear 1250 kr



Dior 2640 kr



Nike 1690 kr



Boss 1950 kr


Jag är lite sugen på Dior eller Boss men de är lite väl dyra med tanke på att jag bara ska ha glasögonen när jag sitter vid datorn, framför tv:n och om jag är sjuk.. Favoriten efter dem är Oxydo (första paret) men också det andra och ett tag var jag inne på Nike-brillorna med men nu bara:"BLÄ!" på dem! ^^ Åhh, vilka ska jag välja?!



Kommentarer
Postat av: lea

jag röstar på oxydo eller eyes wear. fast alla var ju snygga!

2009-02-16 @ 19:18:49
URL: http://kidsister.blogg.se/
Postat av: Adine

Alla är apsnygga, ja!

2009-02-16 @ 23:08:48
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Svar: Hahhaa ja :D Men det är så skönt! Jag gillar mig galet utvilad efteråt :)



Hhaha, mysigt! Martin vaknar inte heller, haha. Så jag ligger med mobilen i handen för att han aldrig snoozar om :D Huvudsaken är väl ändå att vi kommer upp :D

2009-02-17 @ 18:09:00
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Fransson

Så e det för mej me :P kommer fan bli blind snart ju ;O



Fick åxå me mej bågar, kan inte bestämma mej heller :(

2009-02-18 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0