Smile, baby smile!





Ursäkta det hemskt tillgjorda leendet! ^^

Hej!

Nu är den borta! För alltid och alltid och alltid.. Att ta ut den var ingen fara alls, däremot när de skulle slipa bort limmet så blev det lite obehagligt då det kändes som om hela huvudet skakade av vibrationerna från slipmaskinen. Nu är det bara att försöka vänja sig vid sitt nya leende!

Igår beställde jag 3 små juklappar till mig själv,
det blev tre och inte ett filter som det var tänkt först, mahaha.. Ett close-up filter som tydligen ska göra den lättare att ta närbilder. Det är värt att testa innan man köper ett helt nytt objektiv, tycker jag! Sedan ett sorts effektfilter som gör att ljuskällan blir formad som en stjärna, typ. Är inte så bra på att förklara! Det sista är ett filter som tar bort blåa nyanser och är lämpat för porträttfotografering! Det är kul att fota människor, men ingen vill ju vara med på bild! Och stackars Tom får lida en hel del^^ Men så är det att vara tillsammans med en fotogalen tjej! Haha.

Idag har det varit underbart väder igen med massa sol och snön glittrade så fint. Jag har tagit maaassa bilder igen, höhö, men laddar nog inte upp dem förrän imorgon!

Så håll utkik!


EN FRÅGA:

- Är det jobbigt att läsa min blogg när jag har mittcentrerat texten?

Det tyckte i alla fall min svenskalärare var det enda jobbiga med min inlämning.. Själv har jag ALLTID använt det! Vet inte varför men.. Jag är van vid det.

Vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: eve

inlägg NEMAS PROBELMAS.. men till skolan ska det nog vara ordentligt. Det är mer "rätt" att ha högercenterat..

KRAM! ^^

2009-12-21 @ 19:33:21
Postat av: Emma b

Vilka fina tänder!:D jag har inte ens tänkt på att det varit mittcentrerad text förrän du sa nåt..men det är inget som stör mig:)

2009-12-21 @ 21:16:21
Postat av: Sophie

Jag tycker inte det är jobbigt att läsa mittcentrerad text :P Och jag hoppas att andra inte tycker det, för det har ju jag också :D

2009-12-22 @ 06:45:11
URL: http://krystaldream.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Jag borde köpa ett par också, men jag hittar inga och är nog inte riktigt redo att lämna mina Converse :D haha! Kram!

2009-12-22 @ 13:51:20
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Tack så mycket!



Det kan jag förstå! Och det är sant. Tårna blir ju som isbitar och sen sprider det sig uppåt på benen. Aj. Får ont bara jag tänker på det, haha!

2009-12-22 @ 20:49:40
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Haha, jag är likadan! Det har jag ärvt från pappa, han är en riktig sakletare. Mina allra första Converse går knappt att ha fötterna i nu för att dom är så söndriga, men jag har svårt för att göra mig av med dom ändå :) Kram!

2009-12-22 @ 21:02:04
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: alicia

vad är det? :) Haha

2009-12-23 @ 20:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0