Heldag i Kalmar






Hej!

Idag har jag varit i Kalmar med Tom och Markus. Jag shoppade för .. *host* 900 kr *host*.. Men inte på julklappar inte! Så det blir nog en till tripp dit någon gång innan jul, för fy sjutton vad mycket det finns att köpa! Jag blev lite ego och köpte nya skor, en tröja, en bh och ett UV-filter till mitt kit-objektiv. Dåligt att jag inte fick veta något om filter när jag köpte min kamera.. Men men, nu har jag ett i alla fall, och är lite nyfiken på fler men det får man kanske önska sig till jul.

När jag tog ut filtret sa Tom:"Är det tomt? Fick du bara en ring?" Haha, neej men glaset var så klart att man kunde lätt tro det!

Sedan kollade jag även på lite mobiler
. Min är lite knasig och saknar en knapp m.m. men den fungerar ju.. Det vore faktiskt kul med en ny! Mina syskon har nyligen fått nya så då: "ska ju du också få en", som mamma säger.. Min förra mobil (en sony ericsson) var min favorit och jag har lite svårt att "släppa taget" om saker. Jag är fortfarande sur på mig själv för att jag hade sönder den.. Jag hade bråkat med mamma så jag slängde den i asfalten och mikrofonen gick sönder. Ja, och nu gillar jag min Nokia 5610 Xpressmusic! Trots att jag kallar den fula saker ibland :)

Vi får se hur det blir helt enkelt..!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Fotojohansson -I En Hobbyfotografs Objektiv

Uv filter alltid bra att ha! :)



Ja, jag tror också att det mer har med att endel tyckt att det sammanträffat med just 1års "jubileumet". Det är något som händer som folk bara kallar 1års kris eller så. Kriser kommer och går :)



3 år är lång tid! Hoppas det håller mycket längre!



2009-12-06 @ 00:27:14
URL: http://fotojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0