091228 <3







Det är verkligen svårt att fota när det är mörkt,
men jag får väl skylla mig själv som inte orkade ta med mig mitt stativ..

Det är nämligen så att det igår var tre år sedan som Tom och jag träffades för allra första gången! <3 Och för mig betyder datum och minnen hur mycket som helst. Vi promenerade bort till Gunnarsö, där vi mestadels skrämde upp varandra med saker som:


Jag: "Tänk om en knarkliga har sin mötesplats här?"

Tom
: "Nää..Eller?"

Jag
: "Jo, det är inte omöjligt men det är ju bara måndag idag så då är det nog lugnt."

Tom
: "Hörde du?!"

Jag: "VAD?!"


Sedan sa jag att om det kommer någon för att skada oss så tänkte jag slänga kameran och slåss för livet. Då svarade Tom: "Meh, varför ska du slänga kameran? Det är ju onödigt". Jag svarade: "Så min kamera är viktigare än mitt liv? Pff, och vadå? Den landar nog mjukt och säkert där den ligger i min kameraväska".

Haha, han är för go min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0