Mina inköp från gårdagens besök i Ullared






Hej igen!

Jag har tagit mig nöjet att numrera varorna så jag kan skriva lite mer om dem. Bilden visar det mesta av det jag köpt, minus lite oviktigt godis.

Så:
1. En mönstrad tjocktröja med lång "krage" istället - 169 kr.
 2. Ett ljus (Special candle) "Jag älskar dig" som det står lite fin text på - 29,90 kr.
3. Tunna skärp, ett svart (29,95 kr) och ett vitt(39,95 kr).
4. Ett par mörkgrå jeans som slutar ungefär vid ankelknölarna - 49,35 kr.
5. Vanliga mörka, snygga jeans med ljusa inslag - 149 kr.
6. Mörka, tajta jeans - 129 kr.
7. Marabou Sommar 17 stycken, det var lite av ett impulsköp pga. att jag inte hittat marabou sommar här i o-hamn. Priset var dock nästan detsamma som hemma så för 17 st blev priset 254 kr.
8. En väldigt stor Sunshine Bronzer från the color workshop. Svår att tappa bort! ;) Den kostade 54,95 kr.
9. En svart plånbok - 99 kr.
10. Kollegieblock, köpte 15 med linjerat för 90 kr och 5 med rutat (dock på NetonNet).
11. Sportlinne som jag kan ha som vanligt linne med. Verkligen snyggt! - 59,95 kr.
12. "Brottarlinne med spets" står det på kvittot, haha. Köpte den mest bara-för-att - 49,95 kr.
13. Lång, randig topp - 49,95 kr.
14. Grå kofta med bälte - 129 kr.
15. En röd topp - 29,95 kr.


Enjoy^^



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh! Jag skulle verkligen vilja åka dit någon gång. Har aldrig varit där.

2009-08-19 @ 19:52:17
URL: http://[email protected]
Postat av: ellen - fotografier

svar: vi blir tre i år :D haha, så pinsamt några. men jag hoppas vi kommer få det roligt!



åh, jag blir avundsjuk! vårat är jättedåligt mot vad vi hade vårterminen nu sist. föresten, hur är geografin och naturvetenskapen? svår, tråkig, intressant? :) är lite nervös inför dom lektionerna, haha.



det hoppas jag också på! (vill dessutom passa på att tacka för att du hjälper mig med frågor och så vidare. så tack!)

2009-08-20 @ 17:45:25
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: Får man ångest och blir ledsen ska man gaska upp sig och ha kul! Gissa hur mycket saker jag har gjort bara nu i sommar som andra skulle må skitdåligt över? Massor! Men med lite positiv inställning och go attityd så går allt.

2009-08-20 @ 21:06:17
URL: http://eksfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0