Ljuva fredag!







Tjenare!

Idag är jag glad, för jag har äääntligen fått mitt objektiv! Det är lika långt som min underarm (handen är inte medräknad) när det är som mest inzoomat. Det ni ;) Det känns verkligen jättekul. Jag var ute lite och försökte fånga fåglar på bild, och såklart så hittade jag inga! Det är för varmt så de sitter och myser i skogen.. Jag får försöka en annan dag, typ imorgon :)

Det är så härligt med fredag! Denna vecka har verkligen gått superfort..

Kramhej så länge!




Kommentarer
Postat av: eve

hahhaah naaaw stackars lilla Adine ^^se det från den ljusa sidan! Inga fåglar som kan släppa fågelskit på linsen ;) kul!! Så det är till för just att zoooma ? ^^ Kul att du äntligen har fått den ! ^^

2009-08-08 @ 11:31:56
URL: http://rockafeller.blogg.se/
Postat av: Anna

Ska köpa ett nytt objektiv. 18-300mm f/3.5-5, det är ett trevligt ett.

2009-08-09 @ 13:16:04
URL: http://eksfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0