Jag vill ha loooov.





(Vaddå drömare?)

Jag tänker SÅ inte jobba hela nästa sommarlov. Då dör jag, allvarligt, jag är så trött, överarbetad och har ont i alla möjliga muskler. Kan verkligen inte förstå hur man kan jobba med disk på heltid! SJUKT! Det låter inte så farligt när man säger det "Jag jobbar med disken på en resturang" men det är mycket värre än det låter. Stressigt och varmt vid maskinen samtidigt som mer o mer disk rullar in och man ska hinna med att lämna den rena disken. Plus grovdisken. Maaassa fastbrända maträtter att skrapa bort..
 Nä, 4 veckor hade räckt.

Jovisst, jag är ju ledig på helgerna men de går alldeles för foort! Känns som om det var fredag igår. I alla fall så har jag rensat ur min byrå med underkläder, men har resten av kläderna kvar att gå igenom.. Måste verkligen rensa ur det gamla så man kan få in lite nytt! Är lite smått shoppingsugen - var ett tag sedan jag var o shoppade, faktiskt.

Snart drar skolan igång igen och det känns ju sådär.. Vill att detta år ska gå fort som bara den! Finns en del som jag inte ser fram emot..

Igår solade jag o Tom vid poolen. Det var sådär lagom varmt och skönt - helt perfekt. Efter det så badade vi! YES, jag också! (Är en badkruka) Var liite kaallt men vande mig till slut och hade det underbart mysigt med min älskling i vattnet.. :)

Och idag, typ inget, men det är ju skönt det också!


Kramhej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0