Den sista långa dagen.





(Bild från i måndags - Mischa och Gant's)


Heej! Idag har jag jobbat "den sista långa dagen", dvs. sista dagen jag jobbar till 18.00. Heeela min sista vecka på jobbet kommer jag att sluta vid 16.00. Nästa vecka alltså. GÖTT! Förutom att vi inte kommer att ha någon brick-flicka, hon går sista dagen imorgon så om det blir mycket folk nästa vecka... Då blir det begravning! Hittills har jag i alla fall fått min önskan uppfylld, det har varit väldigt lite folk på resturangen, nästan för lite faktiskt.

MEN HAR MAN INTE JOBB SÅ FÅR MAN.


Ja, igen, idag i Grillstugan skulle vi städa uteserveringen. Lyfta upp trägolvet och sopa under. I värmen. Det var .. varmt. Ja. Väldigt varmt.

Efter jobbet fick jag lust att bara göra "bomben" i poolen, men ångrade mig och doppade mig bara till magen.. KALLT! Haha. Bara 25 grader x(....

Nu är klockan snart halv nio, vilket betyder att det är kväll, men också att jag inte ätit på nio timmar. Ajabaja! Vi ska grilla ikväll så det ska verkligen bli gott, men måste nog ta mig lite yoghurt eller annat innan dess. Äta bör man, annars dör man!

Vad som mer har hänt denna vecka är att Toms familj har skaffat en HUND! Den är en han och heter Elvis. De hämtade hem honom igår, än har jag inte träffat den lilla saken men det lär jag nog få inom en snar framtid. Då får vi hoppas på bilder!

På tal om bilder! Imorgon kommer mitt objektiv (om inget mer har hänt) och då jävlar ska ni få se på bilder! :D

KRAM o HEJ!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahH NEJ det är i septmber-- men detäö inte långt kvar tills det heller... ^^

2009-08-06 @ 23:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0