Söndag.. >.<

Tjaahhhh!

J
ahopp, så var det söndag igen.. Denna vecka har varit bra förutom att i tisdags efter idrotten kände jag mig lite krasslig igen och denna helg har jag mått skit med dunkande huvudvärk över mitt vänstra öga (hur fan det nu kan vara så), hela ögat är cp-ömt och så har jag varit lite täppt med. Fan. Man tror att skiten är över men så slår den till igen när man minst anar det och tror att man sluppit förkylning nu för ett tag, men nej! >.< Åh, så är jag sååå trött på geografin! Jag orkar inte med läraren, fattar inte ett skit typ men aja.. Jag är inte ensam om det i alla fall! ^^

Mediaproduktionen rullar vidare och vi är klara med våra fina intervjuer nu, jag är rätt nöjd men kunde ju ha gjort lite bättre och fler frågor kanske.. Äsch! :) Annars är dem de roligaste lektionerna - ofcourse..

Vi gjorde våra val till individuella valen i fredags med och tja, det finns ju inte SÅ mycket att välja på här i lilla Oskarshamn så jag valde Stresshantering (50p) och Desktopp(50p) som första val och Etik- och livsfrågor (100p) som andra och sist Fysisk aktivitet som tredje tror jag.. ^^ Tredje valet är inte så viktigt tycker jag!

Tyskan i torsdags var ju för jävla rolig med! Vi hade läxförhör och så var det två vissa personer som fick översätta om sin mening minst 3 gånger var för att de var så dåliga och efter den andra personen (''hmm, eh.. är inte det typ?..öhmm..'' *lyfter ögonbrynen*)  så gav läraren upp och drog igenom massa om varför vi måste läsa läxor osv och att man inte kommer någon vart i livet om man pluggar in glosorna precis innan lektionen börjar, att det liksom inte är någon mening med det. Hon ritade diagram och massa på tavlan med.. xD På så sätt drogs de sista minuterna av lektionen slut och vi hann inte översätta klart texten. Jävla smartass, plugga för fan! Svårt med tyska eller?! 8').. O well, alla har väll inte lätt för språk, men det är ju då man ska satsa extra på det eller har jag fel? Jag lägger ner tid på sånt jag har svårt med för att kunna ge mig tid att lära mig det, istället för att bara skita i det. Man ska inte ge upp bara för att man tycker att någonting är svårt!

Ja, nu orkar jag inte prata mer skola. Usch. Kan ju berätta något kul istället! Igår var jag så stark :O att när jag borstade mina tänder så knäckte jag av min tandborste! Smartass no. 1! ^^ Hela gick ju inte av men a.. Ni ser! x)

 

Jag lyckades ta en otroligt söt bild på Mischa igår med som jag känner att jag bara måste ladda upp!




Hmmm, något mer som har hänt? O, ja! Gossip girl har ju börjat nu igen - yaay! Såg första avsnittet av säsong 2 igår - loove it ! ;)

Det var väll allt jag hade att säga idag! Rätt mycket ändå, hoppas ni orkat läsa ^^..




 
/ XOXO Adine

Kommentarer
Postat av: Linda

SÖT KATT:D

2008-09-13 @ 23:11:19
URL: http://lindalinnros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0