Gammal barndomsvänskap återfunnen?

Ja, det återstår att se!

Tja förresten! ^^

Dagens dag (^^) har varit en helt vanlig dag i skolan med svenska, matte, engelska och mediaproduktion. Livet rullar vidare och nu har Amanda (en gammal barndomsvän) och jag bestämt oss för att umgås mer så idag har vi gjort tyskaläxan tillsammans och det gick jättebra, vi pratade om våra problem, pojkvänner och saker vi stör oss på med dem osv.. ;).. Livet i övrigt! Är verkligen jätteroligt att vi återupptar kontakten med varandra! Vi har så mycket gemensamt som vi (jag) inte tänkt på så mycket tidigare. Känns skönt att jag inte är helt övergiven också, utan att jag har vänner på olika håll, här och där.. :) Det är också till stor fördel att Amandra och jag bara bor knappt 100 meter ifrån varandra så att vi kan knacka dörr när som! Hehe, så allt är toppen!

Ja, vad kan man mer berätta? Jo, igår fotograferade vi till utställningen som kommer att vara på Oscars när det är öppet hus i oktober.. Ja, det gick ju rätt bra och det var askul men lite svårt ändå. Får ta och lägga upp någon bild snart när mitt photoshop funkar igen! Hm, ja, och på fredag kommer mormor på besök, jag ska få nya linser (efterlängtade linseeer.. *hata glasögonen!*) och så ska jag få mina naglar ompysslade! :O Kommer se weird ut i början innan man vänjer sig men a.. Det kan bli kul! Haha, jag kommer säkert se fjortis ut! ^^ Ska i alla fall till salongen med Toms mamma så a.. ÅÅH just det..! Det var SÅ pinsamt när hon ringde till mig idag... Amanda och jag satt med tyskan och så ringer det bara och jag svarar..

*Ring ring*

Jag:''Ja, hallå?'' Jag trodde det var Tom som ringde så jag lät värsta vad-vill-du-nu-då..! xD Och så var det Toms mamma som svarade och sa:''Eh ja hallå, det är Berit.. Du vill fortfarande få dina naglar fixade eller? För jag har bokat en tid nu på fredag åt dig så vi kan gå dit tillsammans'' Jag: ''OJ! Jah, just ja .. Jaa! ^^'' Hon: '' Så bra då.. Det var bara det jag ville veta. Hejdå!'' Jag:'Hejhej..'' xD Pinsamt, pinsamt! På tal om Toms mamma, hon fyllde år i måndags och vi firade henne igår och jag och Tom gav henne en chokladask och en trisslott som hon vann 50 spänn på! Gött or not när lotten kostade 25? ;) Höhö och ja, vårt kort blev ju lite skoj med (jag visste att hon skulle småskratta åt det - på ett bra sätt):

Grattis Berit på din födelsedag! (jag skrev)

Hoppas du hade en bra dag! (jag skrev)

Världens bästa morsa ;) (Tom skrev)

Önskar Adine (jag skrev) och SONEN (Tom skrev XD)

* Skratt *

Hehe ja, det uppskattades. Men ojj, haha! Nu ligger pappa och snarkar i min säng! XD Grusiga gamla gubbstrutt! Nu måste jag ju nästan bädda rent ju! -.-' Haha!


Ojsan vad mycket jag har skrivit nu, det var ju inte meningen! Det blir så rätt ofta nu har jag märkt, hehe förlåt! Men du behöver ju inte läsa eller hur? * höjer ett ögonbryn *

Aja, bäst att avsluta nu ändå!

Ha det gött!!


Do not forget Gossip girl, or PRISON BREAK! FFS! Yeah! ;) Äger.. !



Haha, Kung Fu Dindin! XD Med mord i blicken.. Grauurr! ;)



O well..

/XOXO Adine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0